Εκδρομή Εκδρομή, τι γλυκιά η διαδρομήηηηη

Αγαπητοί μου αναγνώστες, θα έχετε καταλάβει ότι επιτέλους ζω με την νόρμαλ έννοια της λέξης (φκαίνεις έξω, θορεί σε ο ήλιος, μιλάς με κόσμο, πίνεις καφέ έξω, τρώεις μαγειρεμένο φαϊ…).

Και πως το έχετε καταλάβει? Απλά δεν επόσταρα εχτές, ούτε ένα ούτε 2 ούτε 3 εντρις.

Χτες ξεκίνησε οφφισιαλλι η μετακόμιση των possesions μου στον θείο και τη θεία που ζουν στο Southgate.

Ευτυχώς για καλή μου τύχη το Southgate είναι πάνω στη Πικκαντίλλι Λάιν αλλά στο ζόουν ανάθεμα. Επήα δαμέ πιο κάτω στο Χόλλογουεϊ Ρόουντ και έπηασα μια πάφτηνη σούτκεϊς να αρκέψω να πακεταρίσκω. Πρώτα φέφκουν τα βιβλία/μπόξ φάιλς. Εφόρισε τα ούλλα ευτυχώς αλλά ήταν γύρω στα 50 κιλά. Έτσι ήρτεν ο θείος και έπιασε με.

Εγλιτώσαμεν και το ζόουν ανάθεμα!

Εταϊσαν με εννοείται….και μια και δυο φορές και αν εμπορούσαν ήταν να με ξαναταϊσουν….καλά ναν οι ανθρώποι εν να χω και παράπονο?

Anwsss μετά το μεσημεριανό λαλούν μου να πάμε στα νέρσερις ( φυτώρια….!) .

Ε πελλέ…ενδιαφέρων πολλά…

τζαι εφωνάζαν μου οι φλέβες μου ‘κόψε με κόψε μεεεε’.

Αλλά χάτες γουοτ τττου ντού.

Επιβιβαζόμαστε στο αυτοκίνητο (ΑΑΧΧΧΧΧ είχα πεθυμήσει να θορώ γυρώ μου ντιούρινγκ τράνσπορτ).

Σε 10 λεπτά ήμαστε εκτός Λονδίνου ( τωρά επιστέψετε ότι εν ζόουν ανάθεμα???). Είχαμε πάει στο Χερτφορντσhαϊάρ. Όλα καταπράσινα, με κοιλάδες, τσούρες, άλογα…πελλέ μου πόσο καιρό έσhi να δω χόρτο…και να έσhει αέρα ( στο Λονδίνο σπάνια φυσά). Άνοιξα το παράθυρο και εκστασιάζουμουν μόνη μου….Τελικά εφτάσαμε στα νέρσερις. Τα φκιόρα ήταν θαυμάσια…επεθύμησα τον κήπο του σπιτιού μου…και την μουριά μου την όμορφη. Ήπιαμε το καφέ μας ( άιστ κόφφι τάχα μου) σε ένα τόπο με πολλά  σαρπράιζ………. φκιόρα και εφύαμε.

Ως και το σπίτι τους ήταν μία όαση στο μπετόν του Λονδίνου. Back yard με τομάτες, λάχανα και ότι άλλο φανταστείτε ( αρέσκει μου άκτουαλλι να έχεις σπίτι σου τούτα τα πράματα γιατί εν καμία σχέση η γεύση τους με τα γνωστά σουπερμαρκεττετ). Έμαθα και ποιες εν οι πετούνιες και κάτι άλλα φκιόρα που τωρά εν θυμούμαι….

Ακολουθεί το σχετικό φωτορεπορτάζ:

Back yard

Herts

Fkiora

Coffee place

___________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________

Today i woke up, i slept again, i woke up again,  εγύρισα πλευρό αλλά εβέντουαλλι σε κάποια φάση εσικώστηκα.

Είπα να καθαρίσω μιας και εν να χω ξένους πόψε….

Ε ΠΕΛΛΕΕΕΕ εν θέλετε να δείτε πως ήταν το δωμάτιο μου…πάλε καλά που εν έπηα κανά super bacterium/virus.

΄Ετριφα, έτριφα….έκαμα 2 φορές χούβερ, έβαλα 2 πλυντήρια, εσφογγάρισα την κουζίνα….η μάμα μου δεν θα το πιστεύει.

Below are the definitions of chaos and order.

Chaos

P.S Tο κότζινο το σκέπασμα εν ατύχημα που εν πάει καθόλου με το χώρο αλλά τελικά όλοι το αγαπήσαν, όλοι οι κώλοι εκάτσαν πάνω, πολλοί μου φίλοι ετζιμιθίκαν πουκάτω [φίλοι είπα ] κ.τ.λ. ααα μιλώντας για φίλους…

οι φίλοι μου επηαν με τηλέφωνο σαν έτριφα το πάγκο της κουζίνας και ήταν στάρμπακς….

και ο άντρος μου επήε να με περιπαίξει ότι απαντήσαν του τα λονδρέζικα γιούνις και εκάμαν τον ριτζέκτ έτσι εν να πάει λαφπορο. Αλλο λίο να φυρτώ που το κλάμα…….τλκ επερίπαιζε με.

Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ, Ο ΠΑΡΕΑΣ ΜΟΥ, ΤΟ ΑΛΛΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΜΟΥ ΜΙΣΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΝΔΙΝΟ ΑΠΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ. ( Ντα πιστεύκω εν να δκιαβάζω….)

Order

One Response to Εκδρομή Εκδρομή, τι γλυκιά η διαδρομήηηηη

  1. psychia says:

    Φανταστικές οι διαφορές του chaos and order!

tsil to speak - comments

