Ψυχολόγος

ΕΤΕΛΙΩΣΑ!!! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ i can have my life back.

Αλλά ετέλιωσα πολλά άσχημα και έβαλε με σε πολλα άγριες σκέψεις. To paper ηταν πανεύκολο ( αν εδιαβαζες τα κλασσγουερκς). Εγώ είδα τα μια ματιά,  σε γενικές γραμμές έπαιξα π ε λ λ ό  και εσυνέχισα να διαβάζω ευλαβικά τα lecture notes. Αντα τζαι θωρώ το paper, εζώσαν με οι δαιμόνοι….ΤΙ ΕΝΝΟΥΜΕΝ!!! ΕΙΧΑ ΟΥΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΕΣ ΜΙΣΕΣ ΕΞΕΡΑ.

I am pissed off with myself. After all this hard work, a day of sikkime, lost me so many marks.

Τέλος πάντων…το πρόβλημα εν άλλο. Τωρά είμαι σίουρη ότι έχω μαθησιακά προβλήματα. Πάντα θυμούμαι τον εαυτό μου να γράφει notes, ποττέ εν άνοιξα το βιβλίο, να εδκιάβασα και να μου μείνει κατι ( αν ishe κανένα diagram κάτι γίνεται αλλά λόγια αριθμους και πελλάρες εν τα συγκρατώ που την πρώτη, ούτε που την δεύτερη ούτε που forever).

Πιάνω τηλέφωνο τη mother έτσι νευριασμένη που είμαι και λαλώ της το πρόβλημα μου, ότι πρέπει να κάθουμαι να τα γράφω ούλλα 80000 φορές για να θυμούμαι ιντα που γίνεται. Τελικά εκατέληξα στο συμπέρασμα ότι θέλω μαθησιακό ψυχολόγο. ( eshi etsi prama?!). (Να σημειώσω δαμέ ότι επερίπαιζε με επειδή ενόμιζε ότι αστείευκα).

Εκτος των άλλων ειμαι σίουρη ότι ο νους μου δουλέφκει μόνο ενα μήνα πριν τις εξετάσεις. Τον υπόλοιπο χρόνο τζοιμάται του καλού τζαιρού. Δλδ ολόχρονα δκιαβάζω επειδή νιωθω τύψεις να μεν κάμνω τπτ, και τάχα μου λύω ασκήσεις (που ποττέ εν βρίσκω) χωρίς να καταλάβω και να μαθαίνω τπτ. Αλλά μόλις μπω στο mode εξετάσεων ξαφνικά oh the joy i understand everything.

Και μπορείτε να καταλάβετε πόσο σπαστικό ένει για τους άλλους. Να λαλώ 1 μήνα πριν την εξέταση ότι εν κατέχω και μετά να πιάνω εναν μιααα χαρρρααα βαθμό. Αλλα εν τζαι περιπαίζω τους, απλά έτσι παθαίνω.

Εν γίνεται να λειτουργό έτσι όμως….εν πρόβλημα πλέον. Εν θα προλαβαίνω να τα γράφω και να τα διαβάζω και να τα μαθαίνω ούλλα.  Και αφού πάντα τον ίδιο νου κουβαλώ πως γίνεται να ξυπνά μόνο άμαν αγχώνουμαι. Αδρεναλίνη και πελλαρες, ξέρω τα τούτα ούλλα, αλλά εν γίνεται, πρέπει να έβρω τρόπο να είμαι efficient all year around.

Επίσης εκατάλαβα ότι τα πάντα εν η ψυχολογία με την οποία αντιμετωπίζεις τα διάφορα μαθήματα που κάμνει τη διαφορά στους βαθμούς.
Δλδ, στη φυσική shizoume, μαθαίνω τα ούλλα επειδή νιώθω την ότι εν δική μου και απαναγία μου αν δεν την καταλάβω. Τα μαθηματικά που ουδέποτε τα θεώρησα κτήμα μου ( see στο γυμνάσιο το πρώτο τρίμηνο έπιασα Β στα μαθηματικά και στη τέχνη, στο O level maths i got a B).
Αλλά είμαι σίουρη ότι από την πρώτη γυμνασίου εμπήκε μου η ιδέα ότι εν είμαι καλή στα μαθς και έγινα κομπρομαιζτ με την ιδέα.
Έτσι τωρά δεν με αγχώνουν τα μαθηματικά, πάω πάντα με το attitude ό,τι ξέρω και ποττέ εν βάλλω ΤΕΡΑΣΤΙΟ έφφορτ. Και όπως έχω εξηγήσει προηγουμένος το άγχος είναι φίλος μου γιατί μονο έτσι μαθαίνω και γράφω.

ΑΑΑ επίσης να σημειώσω ότι όταν είπα του μαθηματικού μου που μου έκαμνε μαθς στην 3η γυμνασίου ότι i was switching to private school είπε μου “Μεν καρτεράς να πιάσεις Α στο O Level” , λαλείς να μου έμεινε υποσυνείδητα και να έβαλα τον εαυτό μου στο ‘ u will get a BBBBB’ mode?  Στα A Level ο μαθηματικός μου έχεσε με κανονικά επειδή ήμουν που το συγκεκριμένο private school, ότι είμαστε άχρηστοι στα μαθηματικά και ότι πάλε εν έσhει chance na πιάσω Α. Αλλά ΟΟΟΟ το θαύμα. Έθιξε το σχολείο μου, το alma mater number 1 μου, τους καθηγητές μου…τζαμέ εμπήκε κάτι πολλά πιο δυνατό που τα ψυχολογικά μου με τα μαθς, η πίκκα, έτσι τελικά έπιασα Α. ( Να σημειώσω ότι στο σχολείο εν έκαμνα Α Level maths , όι να νομίζετε ότι έκαμνα ιδιαίτερα!!! Μακριά).

Aims for next year:

  1.  Learn to read and learn not write and learn
  2. Get stressed with maths???
  3. Learn to work efficiently without the underlying condition of “ου γμτ οι εξετάσεις εν σε 3 εβτομάδες!”

Σόρρυ για το πρήκτικο ποστ αλλά κάπου έπρεπε να βάλω τούτες τις σκέψεις μου….

P.S. Perhaps ApoTinEdra knows a bit more on the subject since she is a teacher…CONTACT ME PLEASEEE if you know anyone who can help with my ‘condition’.

9 Responses to Ψυχολόγος

  1. anonymous says:

    telika pou ta ekamnes ta maths giati exasa se kapou jame

    kales diakopes!

  2. roam365 says:

    Ta maths ekamna ta ‘e3w’ ( i.e. paranomo frontistirio :p ).
    Thank you agapite anonymous. Kales diakopes episis, elpizo na men paeis mesa!!!

  3. apotinedra says:

    Ανκαι εγώ είμαι σίγουρη ότι είναι απλά το άγχος σου που μιλά, να σου πω ότι οι εκπαιδευτικοί ψυχολόγοι που διορίζονται στα σχολεία, έχουν απλά πτυχίο στην ψυχολογία οι περισσότεροι που γνωρίζω τουλάχιστον. Θα πρέπει να βρεις κάποιον ιδιώτη που θα έχει μετεκπαιδευτεί σε αυτό τον τομέα και θα κάνεις κάποια τεστ για να βγάλει συμπέρασμα. Αν θυμάμαι καλά η Μικαέλλα ( http://kimatonkleftra.blogspot.com/) έχει παρόμοιο πρόβλημα, στείλε της ένα μέηλ και είμαι σίγουρη ότι θα σε βοηθήσει. Αν θες κάτι άλλο μου λές, οκ;

  4. Urban Tulip says:

    καμιά δυσλεξία; υπάρχουν πολλά είδη. οπότε όταν επιστρέψεις ψάξε το λίγο.
    και εγώ έτσι είμαι δυστυχώς. αν δεν αγχωθώ, αν δεν “στάξουν δρώματα” από το άγχος ότι “εμεινε μια μια μερα” δεν κάνω ΤΙΠΟΤΕ! και με το άγχος μια χαρά κολλούν.
    α και τα μαθηματικά πάντα τα μισούσα και έπαιρνα καλό βαθμό.
    τη φυσική που τη μισώ ακόμα, θεωρούσα ότι ποσώς με ενδιαφέρει πότε τα δύο οχήματατα θα τρακαριστούν γιατί έτσι και αλλιώς το μοιραίο θα γίνει. το αποτέλεσμα, να ήμουν σκράπα. (τέλειωσα πρακτικό).
    αυτά αγαπητή roam.
    κατά τα άλλα ξέχασε τα όλα και ΓΙΟΥΠΙ που ετέλειωσες :)

  5. roam365 says:

    Thanks for the concern people. Το experiment θα συνεχιστεί το καλοκαίρι γιατί οι μαλάκες του PhysDep εβάλαν μας να μάθουμε και άλλα μαθηματικά για νεξτ γιαρ και θα έχουμε τεστ σας παρακαλώ μόλις επιστρέψουμε. Αλλά ντάξει χαλαρά.
    @ Edra : θα το ψάξω το θέμα…αλλά το παράξενο εν ότι πάντα πιάνω καλούς βαθμούς!
    @ Urban Tulip: Χλωμό το βλέπω να έχω δυσλεξία, δεν έχω πρόβλημα στην σύνταξη και στην ανάγνωση…For you especially θα κάμω ποστ με τα ενδιαφέρων πράματα που έχουν σχέση με τη φυσική να δεις ότι δεν είναι τόσο bland and tasteless!!!

  6. anonymous says:

    magos eisai???????????????????

  7. roam365 says:

    magos conserning what?

  8. anonymous says:

    oti pao mesa

  9. roam365 says:

    ehm….itan safe assumption. Good luck sto KEN.

tsil to speak - comments

