άΓχΟς

Officially i think i am stressed for the exams…

Έχω φοβερή υπνηλία ( άλλοι τρων πολλά/λίο , εμένα φκένει μου σε υπνηλία).

Επήα να κάμω ημικρανία αλλά εγέλασα της, εκατέβασα 2 panadol αμέσως.

 Και προπαντός…εν καταφερνω να λύσω ασκήσεις που νορμαλι θα μπορούσα.

Με λίγα λόγια, Daaaamnnn!!!!

aYtA for nowww.

4 Responses to άΓχΟς

  1. melina says:

    Mην αντιστέκεσαι (της υπνηλίας)
    το κορμί σου προσπαθεί να σου πει κάτι.

    (Παναία μου τζε γω επεθύμησα ΥΠΝΟΟΟΟΟ… αλλά που…)

    ατε με το καλό να τελειώσεις τις exams να ησυχάσεις. Υπομονή..

  2. roam365 says:

    Νομίζω εξελίσσομαι σε βαμπίρ ή κάτι ανάλογο….την νύκτα εν νυστάζω καθόλου και τη μέρα φακκώ πάνω μου! Ευτυχώς άμαν αποφασίσω ότι εν ώρα για νάννι κοιμούμαι αμέσως (αν εξαιρέσουμαι τις νύκτες που φακκά η κωλοεγγλέζικη βροχή πας το παράθυρο και εν σαν να και κατουρά κάποιος πας το φτι μου!!!!!!!!!! ).

  3. Dreamer says:

    Εγω νομιζω θα τα παεις περιφημα!! μεν φοασαι! απολαυσε τα χρονια σου στο imperial γιατι εν τζιε ξερεις, μπορει να σου ρτουν σιειροττερα! ας πουμε να μεινισκεις cambridge που εν χωρκο τζιε να πηεννεις τζιε bury που εν ακομα πιο χωρκο! εφανταστηκες;;

    • RoAm says:

      Αμαναμου εφαντάστεις; Καταστροφή ολοκληρωτική. Ποιά κερκόπορτα τζαι Άλωση της Κωνσταντινούπολης;
      Θα γίνεται το search για τη Χαμένη Ροαμίδα στα χωρκά

tsil to speak - comments

