Παρασκευή, νύχτα

Την Παρασκευή που έχω κατά νου

διάβασμα δεν κάνω,

πάω για φαϊ, ανοιω τζαι το κουμπί

και για να φτάσω κορυφή

πάω Στάρμπακς πατητή.

 Η Παρασκευή η ονειρική

είναι με φίλους και γνωστούς

γελώντας, συζητώντας

και προπαντός χωρίς μολύβι και χαρτί.

Υπομονή, υπομονή θα ρθει αυτή

η  ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ!!!!!!

Officially the first “poem” that i ever write. Όπως καταλαβαίνετε τα Ελληνικά και η λογοτεχνία στο σύνολο της δεν είναι το φόρτε μου. Τελος πάντων για να ευθυμήσετε και για να φύω που πάνω που τα notes μου του QM είπα να γράψω πως θα ήταν η Παρασκευή μου under other circumstances. Και τελικά μου βγήκε σε ποιηματάκι του δημοτικού….ΜΕΓΑΛΕΙΑ!!!!

2 Responses to Παρασκευή, νύχτα

  1. apotinedra says:

    Ωραίοι στίχοι:) …από καρδιάς!

  2. roam365 says:

    thank you :p μάλλον απο στομάχι ήταν αλλα anyway! Τωρά δεν θα ξαναπεινάσω (ετσι πολλά…), ανακάλυψα την ταshiνοπιττα ( i.e readymade food that you microwave for 3 minutes and tata magic u have a meal to eat!)

tsil to speak - comments

