Θέλεις να μάθεις φυσική…

…ποια ειν΄η ροπή κι εντροπία, τα ονειρά σου μια χορδή, καταντησάν μια ουτοποία! [ Θέλεις Να Μάθεις Φυσική – Γ. Ορφανουδάκης από το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και ο εθνικός ύμνος των απανταχού Κυπραίων- Ελλήνων σπουδαστών φυσικής ]

ΑΑΑχχχ τζαι αν το ξερα δεν έβαλλα ποττέ την γέριμη τη φυσική.

Ευτυχώς, υπάρχει και το blog μου, που λαλώ του τον πόνο μου και εν μου λαλεί τπτ πίσω…με μα με μου.

 Μισώ το electricity and magnetism. Δεν καταλάβω θεό. Το μόνο που θέλω εν να πιάσω ένα 50 να μεν με ρίψει τέλεια και να περάσω για να μεν έρτω γλήορα το Σεπτέβρη.

 Εύκαλα ρίζες πας την καρέκλα! Και να πω ότι θορώ κανα progress να πάει στα ανάθεμα. Αλλά έτο που διαβάσω/εν διαβάσω τα ίδια χάλια θα ένι. Ευελπιστώ ότι η κατάσταση είναι γενική και όχι μόνο σε εμένα.

8 του Ιούνη μαϊ φρεντς….και μετά διακοπές στο Λονδίνο. Τις 14 κανονίστε να πάμε Στάρμπακς μόλις έρτω!!!!  Και εννοείται, εγώ οδηγώ.

tsil to speak - comments

