Materialism?

Θέλω μια φωτογραφική μηχανή πουτζίνες τις DSLR…φυλάω λεφτά και έβαλα την  mother να ρωτήσει πόσα κάθεται ένα συγκεκριμένο μοντέλο στο αγαπημένο σε όλους χρυσοπράσινο φύλλο χεσμένο στο πέλαγος.
Περίπου ίδια τιμή με amazon και jessops. OK then θα την πιάσω που την Cy.

Πιάνει το τηλέφωνο ο father. Αρκέφκει ερωτήσεις περί γιούνι και αρκέφκω του τα γνωστά [ εν θα πιάσω first, και αν δεν πιάσω first τον πρώτο χρόνο πότε εν να πιάσω κ.τ.λ.] Και λαλεί μου τα πιο κάτω!!!!
“Εν πειράζει να σαι καλά και ό,τι και αν πιάσεις να σου γοράσω αυτοκίνητο, ένα 207 εν καλό?”
Ε τζίνην την ώρα εζώσαν με…ούτε ξέρω πιον εν τούτο το 207 και μια χαρά εν το αυτοκινητούι μου.
Δηλαδή έτσι πάει?
Τελειώνεις κάτι και βουρά η μάμα σου και ο παπάκης σου να σου γοράσουν πράματα?

Εν κανεί που νιώθω 1000000000000000 τύψεις που τρώω τους τα ρυάλλια που σκοτώνουνται να φκάλουν…θέλουν να μου διούν τζιάλλα πουπάνω???
Και το χειρότερο εν ότι εν τους τα ζητώ…αν θέλω κάτι π.χ την dslr εν να φυλάω λλία λλία που το budget μου και σε κάποια φάση θα την γοράσω.
Εν ξέρω αν τους έδωκα την εντύπωση ότι θέλω τα ούλλα  ( ναι θέλω τα, αλλά με τους δικούς μου κόπους…!).

Ήμουν πολλά προβληματισμένη πριν έρτω Αγγλία για το όλο θέμα λεφτών και εμίλισα το μαζί τους και είπαν μου τα γνωστά κυπριακά: ‘κύριε ελέησων εμείς εν  για σας που δουλέφκουμε κ.τ.λ.’
Καλαν ρε πελλέ, εγώ πως νιώθω αμαν μου το λαλείς τούτο??? Σαν να και είμαι μια άχρηστη που πρέπει να ζει εις βάρος άλλων ( παράσιτο ενα πράμα) και ότι κόφκω σας εσάς πράματα που θα εμπορούσατε να χαίρεστε επειδή έθελα να σπουδάσω Λονδίνο.
Εν φαντάζεστε πόσες φορές έκαμα  το estimate να δω πόσα ήταν να φκενε αν εμινισκα Κύπρο. ( η Κύπρος το πολλυ πολλυ να γλυτώνει 5 000 το χρόνο). 

Εννοείται ότι ποττέ εν εδούλευψα, έτσι έχουν δίκαιο που την μια γιατί helloooo που εν να βρω τα λεφτά….ναι αναγνωρίζω ότι αναγκαστικά πρέπει να με κάμουν fund, αλλά που την άλλη να με κάμουν fund στα αναγκαία.

Και έτσι φτάνουμε και στο τελικό συμπέρασμα που πάντοτε έχει σχέση με το πανεπιστήμιο.
Πρέπει να φκάλω first, να πάω mathematical finance, να γίνω investment banker στην Νέα Υορκη ( NYLon ένα πράμα) και να φκάλλω του κόσμου την λίρα, πέρκει μπορέσω να τους δώκω τπτ πίσω.
Γιατί πραγματικά νιώθω ότι απλά i receive and i give nothing back.
Τωρά εν να μου πεις οι γονείς το μόνο που θέλουν εν τα κοπελλούδκια τους ναν καλά και ευτιχισμένα…μα έτο που έμαθα να θέλω παραπάνω ( i.e successfull) και καταλάβεται ότι εν είμαι καλά?

Η μόνη φορά που ένιωσα ότι κάτι έδωκα τους και γω πίσω εν στο σχολείο….έπιανα Α τα γέριμα που να μεν τα πιανα, να μεν επαίρναν τα μυαλά μου αέρα, έπια και λια awards ποτζι ποδα και έδωκα τους τα με ρητές εντολές να τα χώσουν και να μεν τα έχουν σε κοινή θέα μες το σπίτι να τα θορώ και να νευριάζω. 

Εν ξέρω αν έχω πρόβλημα, αλλά ένας φίλος μου μες το δωμάτιο του έχει ένα που τα συγκεκριμένα awards σε περίοπτη θέση….τωρά εν να μου πεις εν ψωνάρα και ξέρει το ( και γω ήμουν αρκετά ψωνάρα πριν το γιούνι με μερικά πράγματα) αλλά θεωρεί το φυσικό.

Έχω πρόβλημα?!

12 Responses to Materialism?

  1. anonymous says:

    kofko se UCL, sosta? :P

    ti spoudazeis?

    kala ama paeis investment banking se kali thesi kai trapeza gorazeis je spiti me 2 xronia doulia xoris daneio ….

  2. roam365 says:

    oxi en pao UCL…konteukeis omos :P
    To investment banking mono sta oneira mou to 8oro! Prepei na ise fo8kia spiri8kia gia na se pian esto gia internship…oxi na tous areseis k na sou kamoun ke contract na se tili3oun molis apofoitiseis ;-)

  3. anonymous says:

    e pemou, LSE en pistefko :/

  4. roam365 says:

    je na to vreis en je na sou to po…duo lepta paeis sto facebook kai vriskeis me :P

    Na sou kamo mia lista na men mou ta laleis ena ena???
    1. UCL 2. LSE 3. Kings 4. Imperial 5. City 6. Middlesex 7. Kingston 8. Queen Mary 9. Goldsmith’s 10. London Metropolitan 11. Brunel 12. South Bank . . . .

    Telika eshi kamposa unis!

    Oxi en eimai LSE! ta filia mou omos ston sinagonisti lao tou LSE pou diavazei kai liei sto library ;-)

  5. apotinedra says:

    Και μόνο που κάνεις τις σκέψεις αυτές είναι σημάδι ότι είσαι αρκετά ώριμη να κρίνεις τι έιναι το σωστό και τι το λάθος….Οταν ο γονιός μπορεί και έχει την οικονομική ευχέρεια, ακόμα και αν στερηθεί κάτι ο ίδιος θα προσφέρει στα παιδιά του μόρφωση….Από την άλλη, αυτή την νοοτροπία με το αυτοκίνητο ως τρόπαιο και κίνητρο μόνο στην Κύπρο την συντηρούμε και είναι καιρός να σταματήσει.
    Αν νιώθεις άβολα, τότε το καλοκαίρι βρες μια δουλειά όταν έρθεις Κύπρο για να μη ζητάς συνέχεια pocket money.

  6. anonymous says:

    ou tora vasano na annoio acc sto facebook,
    kales epityxies stes exetaseis sou

  7. roam365 says:

    Thank you mr anonymous!

    @ Apo Tin Edra – arages ti douleia na vro??? mporo na kamno biology/chemistry/maths/physics/kithara alla en na me paranomi. Mporo na doulefko se kafe (en eimai toso koinoniki). Mporo na gino secretary ( wow!!! areskei mou i idea…alla pou?!).

  8. apotinedra says:

    Ούτε η πρώτη παράνομη θάσαι ούτε η τελευταία. Στο κάτω κάτω εν βοήθημα που εννα κάμνεις, ατομικό άρα εν θεωρείται φροντιστήριο….Αν βρεις μαθητές go for it, μην το σκεφτείς καθόλου!

  9. melina says:

    εγω αν εμπορουσα εννα εκαμνα αίτηση starbucks. μουχτιν καφες.εχει λαθος? ψάξε το πάντως, εν ωραία η αισθηση της ανεξαρτησίας :)

    (φυσικά εδούλεψα μόνο 3 βδομάδες στη ζωή μου so i wouldnt really know…)

  10. roam365 says:

    @ melina: geia! επειδή σχεδόν οι μισοί μου φίλοι δουλεύουν/εδουλέψαν starbucks έμαθα πως πάει το σύστημα και εν λίο πρηξξιο…. και διουν και λυγμένο καραμελ σος στο κόσμο!!!! ( οχι πως εν να παθουμε τπτ δλδ).
    Ναι ιντιτ το μουχτιν εν το κάτι άλλο! και ιδίως starbucks που διούμε (γενικά η παρέα μου) μια κοπή λίρες ούλλο χρόνο. Εφύλαξα μερικά receipts το περασμένο χρόνο για να δω ποσα εφαα. Κομα να κάμω τη σούμα, που εν να αδκιασερέψω θα σας ενημερώσω πόσα σου κάθετε ενας χρονος Starbucks.

  11. enteleche1a says:

    Ρε Roam μου ξηαγχωθου μανα μου..Τελειωσε με το καλο τζαι δουλειες εσσι πολλες…
    Μπραβο σου που σκεφτεσαι τους γονεις σου..Οσο για το 207 μακρυα…

  12. RoAm says:

    Ππππεεε μα ήταν πέρσι τούτη η κουβέντα! Εξιαγχώθηκα (σχετικά).

    Τα Peugeot τα αγαπούμε. Φέρνουν ψωμί στο σπίτι.
    Όσον για το ότι χαλούν συνέχεια…oh well το “δικό” μου ως τωρά μια φορά εχάλασε τζαι αλλάξαμε του μια φορά σούστες.

    Είναι να σου κάτσει το αυτοκίνητο. Άμαν χαλά που μιας αρκής δωστο μέσα ώσπου εν γλήορα τζαι πιάε τπτ άλλο.

tsil to speak - comments

