24 Ώρες

Από την Κυριακή στις 19:00 μέχρι την Δευτέρα στις 19:00 άλλαξε κάπως η ζωή μου.

Έγινε λίγο πιο tasty, a bit out of the ordinary ( uni-dkiavasma-ipnos).

Την Κυριακή, κανονίσαμε με τις γειτόνισσες μου ( από Μαλαισία, Γαλλία, Πολωνία) να πάμε για φαγητό.

Εδκιαλέξαν mediterranean πελλέ μου. Πάλε να φάω τα ίδια?!?! Αλλά άτε…τλκ το ρεστοραντ ήταν εξαιρετικό και πάφτηνο (9.90 – 3 course menu ). Τελος πάντων κρασί και καφέ εβκήκαμε πας τις 15 λιρούδες.

Εγώ, ο coffee guru έπιασα και turkish coffee. (Άστε έχω προϊστορία!!! Ψήνω πυκνά συχνά πας το ηλεκτρικό το μάτι με το μπρικκουδιν μου το κοκκινο, χρυσό καφέ του λαϊκού, και μετά γύρνω το μες το κλεμμένο ποτηρούι του εσπρεσσο του Σταρμπακς….την μιαν έβαλα την και εδοκίμασε θέμας!!!!!!)

Οι σερβιτόροι ήταν Τούρκοι και εμάχουνταν μου ότι εν θα τον πιω κ.τ.λ. Επροκαλέσαν με να τον πιω μονορούφι…..ε ήπια τον. ΕΥΤΥΧΩΣ επρόλαβε να κρυάνει! Τελικά είπα τους ότι είμαι που την Κύπρο….και εμάχουνταν μου Istanbul κ.τ.λ.  Ήταν κάπως άσχετοι γενικά για το γνωστό το θέμα και ούτε καν είχαν ιδέα πως γίνουνται εκλογές στην Τουρκία. Ε και επι της ευκαιρίας ενημέρωσα τις γειτόνισσες μου για πολλοστήν φοράν πόσο χάλια εν η κατάσταση στην Cy.

Τη νύκτα εκοιμήθηκα αγκαλιά με το mobile….το πρωί θα έρχοταν ένας πολύ καλός μου φίλος για μισή μέρα Λονδίνο.

Εγω ενόμιζα ότι ήταν να πάει Κύπρο….έρκεται και τι μου λαλει…!!!!!!!!!!! Τελικά ήταν να πάει σε μια χώρα της Αφρικής για να βοηθά σε ορφανοτροφείο και σε ένα σχολείο. Θα κάμει και ένα οδοιπορικό σε Ουγκάντα, Ρουάντα. Επίσης είχε ιντερβιου για μια θέση σε ένα mobile surgical unit που ειδικεύεται πάνω σε ένα neurological disorder in new borns (spina bifida).

Μιλούμεν εζάωσα…..έφυεν η φάτσα μου παντελώς. Γενικά εσυμπάθουν τον ιδιαίτερα και που πριν…αλλά μετά από την πολύωρη μας συζήτηση επιαν με….Ήρτεν εξ ουρανού για μισή μέρα και θα έφεφκε πάλε, και γω να κρέμουμε που τα χείλη του, και τα στομάχια μου να έχουν τα γνωστά butterflies. Πάντα έξερα το ότι κάπως αλλιώς μου άρεσκεν αλλά ποττέ εν μου έγινε obvious. Πάντα έβλεπα τον το πολύ 3 φορές το χρόνο. Και που εγίναμε φίλοι εν κάπως παράξενο…Eshi που τα χτες που εν εσταμάτησα να τον σκέφτουμε. Ελπίζω να μεν πάθει τπτ.

Αυτή τη στιγμή he is officially the most brilliant person i have ever met and he is my age. I wish people were more like him. It would have been a great place to live in.

Ελπίζω να έρτει λίο Κύπρο πριν ξαναφύγουμε για uni….Και γω τωρά που θα μαθαίνω τα νέα του? Ούτε mobile εν eshi.

Ααααχχχχ.

kids will be kids

tsil to speak - comments

