Being Left-Handed

Γράφω με το αριστερό, κλωτσώ με το αριστερό και γενικά χειρίζομαι τα πραγματα με το αριστερό.

Το mouse, την κιθάρα διατηρώ τα στην δεξιόστροφη τους φύση.

Πρόβλημα….το ψαλίδι είναι δολοφονικό αντικείμενο όποτε το κρατώ. Ούλλα κατακρεουργώ τα. Τελικά ανακάλυψα τα λεφτ χαντετ σιζορς.

Όταν εξεκίνησα να γράφω, έγραφα που τα δεξιά στα αριστερά και ανάποδα ( σαν να και είχε καθρέφτη ενα πράμα). Η μάνα μου ήταν να πελλάνει. Ενόμιζε πως είχα πρόβλημα…τελικά εσυνήθησα να γράφω όπως πρέπει. Μεν δεις, το έψιλο και το 3 έσπασα όσπου να τα μάθω και να μεν τα συγχύζω. Ακόμα και σήμερα άμαν έχω πούποτε 3Ε ή Ε3 whatever κάμνω τα πίττες. Πάντα ξεχάνω να γράψω το ένα!

Τις πέννες ξηχάστε τες, ιδίως τζείνες τις ωραίες που στάσσουν μελάνι. Προκτές, επια μιαν πεννούδαν και έκαμα ούλλην την κόλλα λεσhι. Μόνο με Bic γράφω και σταθερά με μολυβόπεννα 0.7 Β.

Αλλά εν είμαι φουλ λεφτ χαντετ. Το dominant eye μου εν το δεξί. Δηλαδή σάστα και εγύρασιν. Επήα μιαν φορά να δοκιμάσω να κάμω σκοποβολή (με το κυνηγετικό ενός γνωστού μου δεινού κυνηγού) και άστα! Χάλι μαύρο. Ο σhiπέττος παραμάσκαλα αριστερά και το μάτι το καλό στα δεξιά. Τελος πάντων, απλά εττίκαρα και το “παίξε με το shipetto” στην λίστα μου με τα “you have to do this before you die.”

Υποτίθετε οι αριστερόχειρες εν προβληματικοί ( δυσλεξίες κ.τ.λ.) Εγώ ευτυχώς εν έχω τπτ. Α, επίσης εν παραπάνω γκέι που άλλους ανθρώπους ( ούτε είμαι λεσβία). Και προχτές εδιαβασα ότι πεθανίσκουν πιο γλήορα που τους δεξιόχειρες. Για τούτο εν ξερω εν να δείξει.

Αλλά ότι άθλημα έκαμα (που ήταν πάντα με ρακέτα) επελλάνισκα τους ούλλους γιατι εν νεν συνιθισμένοι να παίζουν με αριστερόχειρες ενώ εγώ πάντα έπαιζα με δεξιόχειρες…..mwhahaaaa.

Αυτά προς το παρόν επί του θέματος.

Α ναι, είμαι επίσης πιο visual τύπος. Δηλαδη τα παραπάνω πράματα έχω τα με εικόνες μες τον νου μου και μπόρω πολλά εύκολα να φανταστώ πράματα. Φυσικά εν ξερω οι άλλοι πως σκέφτουντε… άρα άβυσσος ο εγκέφαλος του ανθρώπου.

10 Responses to Being Left-Handed

  1. Starry Night says:

    Και το πελλόπλασμα η αρφή μου εν αριστερόχειρας. Αυτά που έγραψες στο κείμενο σου εξηγούν πολλά πάντως! Άφησες το πιο καλό έξω, ότι είστε και πανέξυπνοι φτου μην σας ματιάσω.

  2. roam365 says:

    Thank you για το κομπλιμέντο αλλά οι πιο έξυπνοι ανθρώποι που γνώρισα ως τωρά εν δεξιόχειρες…… nevermind πάντα θα βρίσκουμε κάτι να ξεχωρίζουμε ;-)

  3. apotinedra says:

    Πάντως εγώ έχω ακούσει ότι στο εξωτερικό υπάρχουν ειδικά καταστηματα με είδη για αριστερόχειρες…για ψάξε το λίγο εκεί στα Λονδίνα!

  4. psychia says:

    Αν θέλεις να μάθεις πιο είναι το κυρίαρχο σου ημισφαίριο κάνε το εξής: Πιάσε χεράκια με τον εαυτό σου (aka πέρνα τα δάχτυλα των δύο σου χεριών μεταξύ τους).

    Ποιός αντίχειρας είναι πρώτος; Ο δεξής ή ο αριστερός;

    Αν είναι ο δεξής (που αυτός πιστεύω πως θα είναι), τότε το κυρίαρχο σου ημισφαίριο είναι το δεξιά.

    Αυτό όμως δεν είναι απόλυτο σε όλες σου τις λειτουργίες. Σε ορισμένα πράγματα χρησιμοποιείς το δεξί, σε κάποια και τα δύο εξίσου. Κυρίαρχο είναι στις βασικές λειτουργίες. Οι άνθρωποι με κυρίαρχο το αριστερό ημισφαίριο συνήθως δεν έχουν τέτοια ποικιλία επιλογής, εξού και είναι λιγότερο ‘συγχυσμένοι’ από τους αριστερόχειρες.

    Κατά τ’άλλα οι αριστερόχειρες είναι γενικά πιο πολυτάλαντοι από τους δεξιόχειρες, ενώ οι δεξιόχειρες πιο της θετικής επιστήμης.

    Το ταλέντο σου στο τένις δεν είναι καθόλου τυχαίο!! Μερικοί από τους πιο διακεκριμένους τενίστες είναι αριστερόχειρες (αν και πολλοί παίζουν και με το δεξί).

    Ένα είδος μαθησιακής δυσκολίας είναι κι αυτό με το 3 κ ε, το b και το d κτλ. Σχεδόν όλοι οι αριστερόχειρες και αρκετοί δεξιόχειρες έχουν έστω μία ελαφριά μαθησιακή δυσκολία.

    Τα πεννάκια είναι όντως φασαρία! Ότι γράφεις το παίρνεις μαζί σου (είμαι κι εγώ αριστερόχειρας)!

    Είναι ‘λογικό’ να να είναι μεγαλύτερο το ποσοστό των ομοφυλόφιλων αριστερόχειρων, γιατί είναι πιο καλλιτεχνικές προσωπικότητες. Με την ίδια λογική είναι μεγαλύτερο και το ποσοστό αριστερόχειρων καλλιτεχνών.

    Αυτό το πεθαίνουν γρηγορότερα (κάπου στα 5 χρόνια αν θυμάμαι καλά), κάπου το είχα διαβάσει κι εγώ, αλλά τα δικά μου 5 χρόνια μου τα’φαγε ήδη το τσιγάρο οπότε δεν πιάνεται. :Ρ

    Έγραψα κι εγώ ένα κείμενο σχετικά πρόσφατα για τα προβλήματα του αριστοχερισμού μου! Αν σε ενδιαφέρει θα το βρεις εδώ

  5. psychia says:

    Τώρα είδα πόσο μεγάλο ήταν το κόμμεντ μου! Σόρρυ!!!

  6. roam365 says:

    hello! ο δεξιος αντιχειρας εν πουπανω…εν είμαι φουλ αριστερόχειρας. Δλδ νομίζω παραπάνω δουλέφκει το αριστερό παρτ του εγκεφάλου μου in general ( του ποιού????? :P ).
    respect to the lefties!!!

  7. beatrix says:

    respect to the lefties.
    k molis se doun oloi lene: “ma grafeis me to aristero s?” kai ise kapos “afou me vlepis ti rotas? es na to kano gia plaka?”
    leftie as well!
    miso ta psalidia kai gia poli kero emperdeva to b me d kai vice versa!
    afto pou pethenoun pio grigora exei na kami me atiximata mostly. epd zoume se ena kosmo gia dejioxires

    • RoAm says:

      kiddo u a lefty too?
      Nai nai meta ivra enan article pou elalen oti en pou axaparistika atyximata pou pe8aniskoun pkio gliora oi lefties…
      ah well!

      Se enan allo parallilo sympan oi de3ioxeres en oi para3enoi.

  8. Τζιήνο που λαλείς για dominant eye, εγώ ως τωρά ενόμιζα ότι απλά το ένα μάτι έσιει παραπάνω μυωπία που το άλλο. =p

  9. RoAm says:

    hahaha, kame google “dominant eye test” na sou pei intalos na to vreis :P

tsil to speak - comments

